Tiden går fort

Det är galet vad tiden går fort, jag har redan varit här i lite mer än 5 veckor. Det känns som att jag varit här 2 veckor max! Har endast 8veckor kvar här i Kirksville sen bär det av till Seattle för att möta upp mor och far och sen åka upp till Vancouver och träffa min kära bror som jag inte har träffat på 6månader! Det är heeeelt galet, från att ha delat lägenhet i lite mer än 1år och sett varandra rätt ofta till att inte ses på så länge är en stor omställning. Det ska verkligen bli kul att få se hur han har det och få träffa honom igen :)
Men tills dess ska jag ta en dag i sänder och bara njuta utav tiden jag har här.
Igår var Lee, Emma och jag till Walmart, där finns verkligen ALLT! Vi hamnade bland kläderna, detta är typ första gången jag kollar på kläder sen jag slutade jobba. Jag hittade faktiskt några riktigt fynd som fick följa med hem :) Även Emma och Lee hittade lite fynd.
En långärmad tröja och 2st t-shirt.

Igår kväll kollade Peter och jag på en thriller som heter "Law abiding citizen", den var riktigt vidrig under vissa stunder men den var sjukt bra gjord, tycker dock inte om början! Men jag tycker absolut att den är sevärd om man tycker om lite blodiga och skräckfyllda filmer. Gerard Butler spelar huvudrollen och han är grym!
Tänkte även bjuda på lite bilder från de senaste dagarna :)
Visst är hon söt!?


Emma och Katja i en hundbur


Dags för "snöbollskrig" fast med plastbollar och inomhus


Hon var så hungrig att hon åt med både gaffel och sked


Emma, Stefan, Henrik och Nikolai

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: SÅ VART BÄR DET AV DÅ?! :D

Betalar du föresten..? 8-) hahaha



Det är helt sjukt att du vart där borta i 5 veckor redan!! :O

Du var ju nyss hemma hos mig och kollade på Laguna Beach!!



MISS YOU! <3

2010-03-03 @ 09:08:52
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: vivi

tack sötis.

:)

2010-03-03 @ 22:48:14
URL: http://bubbles.blogg.se/
Postat av: mamma

Tiden går fort när man har roligt brukar man ju säga!!Vilka härliga kort du lagt ut,

Tänk att du tittat på kläder igen,det visar att du är utvilad nu =) Jag vill oxå till Wal-Mart !!!!

2010-03-04 @ 07:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0