The last song

Nu har jag läst  ut min bok som jag började med för 2dagar sen och det var "The last song" skriven av Nicholas Sparks som jag läste. Alltså så sjukt bra bok, jag hade väldigt svårt att lägga ifrån mig den. Den var inte som jag trodde att den skulle vara, tog många spännande vändningar som jag gillade skarpt. Nu vill jag se filmen, även om jag vet att allt inte kommer vara med i filmen vill jag ändå se den. Jag har läst en del av Nicholas Sparks böcker förut och jag blir lika förundrad varje gång jag läser hans böcker hur duktig han är. Även om man inte har engelska som första språk så förstår man ändå allt han skriver. Han är en av mina favorit författare.
Om ni vill börja läsa engelska böcker, börja med Nicholas Sparks böcker och kom igång :) Jag läste som sagt ut boken på 3dagar.
Nicholas Sparks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0