I can feel the transformation...

When I break out of my shell, I'll beak on someone else, Myself!
Denna textrad som är från Darins låt Microphone passar väldigt bra in på mig nu.
Den känslan jag har i kroppen nu vill jag alltid ska finnas där. Jag börjar äntligen känna mig som mig själv igen och det ska ni veta är en otroligt skön känsla.
Jag har SÅ mycket jag vill berätta. Jag börjar med helgen, alltså en så sjukt underbar helg det har varit. Jag började ju mitt jobb på Globen ihelgen och det har varit så SJUKT kul! Stockholm International Horse Show stod på schemat. 3 shower på en dag inne i Globen + Mässa i Annexet. Kan lova att det var mycket folk, men kul var det!
Man har ju en del förväntningar hur ett nytt jobb ska vara och så, men det här var bättre än jag hade trott. Tiden bara försvann. Jag jobbade t.o.m över på lördagen som alltså var min första dag. Men det gjorde inget för jag ville vara kvar, jag erbjöd ju mig och de var glada att jag stannade kvar. Alla som jag jobbade med ihelgen har varit väldigt trevliga och lätta att få kontakt med. Jag känner mig redan som en i gänget och har bara jobbat där 2dagar!
Allt har äntligen börjat falla på plats och jag ser ljust på framtiden. Denna vinter kommer bli bra. Det kommer bli ett bra slut på 2010, som har varit ett helt underbart år, och början på 2011 kommer också bli bra.
Imorgon är det en viktig dag kan jag lova. Kan tyvärr inte berätta vad som händer förens imorgon kväll även om jag vill skrika ut det..nästan.
Jag har ett leende på läpparna, ett leende av lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0