I'm back...maybe

Nu har bloggen varit död väldigt länge. Har inte haft ork eller lust att blogga. Men just idag kände jag att jag ville skriva av mig lite.
Det är sjukt mycket som har hänt sen jag sist uppdaterade, både bra och dåliga saker.
Jag har flyttat till mitt eget boende, eller ja jag hyr av min bror, men jag bor själv. Trodde inte att det skulle kännas så mycket hemma som det verkligen gör. Det är en liten etta på 20kvadrat och kokskåp, så det är inte stort, men allt finns som jag behöver :)
Jag har fått jobb på Ericsson Globe Arenas som Evenemangs värdinna, har inte börjat jobba där än, men börjar troligen i veckan så det ska bli riktigt kul :) Trodde aldrig jag skulle få det, men det gick hela vägen. Mellan 200-300 sökanden så tog de först ut 60st som fick komma på en andra intervju och därifrån tog de ut mellan 20-30st som fick jobb och jag var en av dessa.
Jag har rest en hel del, mest hem till mamma och pappa men även till Malmö. Var ner i början av oktober för att hälsa på min älskade farmor och jag är så otroligt glad att jag fick träffa henne en sista gång. Det är nämligen så att hon gick bort den 13oktober, alltså ca10dagar efter jag träffade henne sista gången. Det var några sjukt jobbiga dagar då, så mycket tankar som kommer när man förlorar någon man är van ska finnas där. Begravningen var den 5november och den var fin, men otroligt jobbig! Jag saknar min farmor, men jag kommer ihåg alla fina minnen vi har tillsammans.
Det har även varit beslut som ska fattas, vissa lättare än andra. Men nu är det nya saker på gång, som jag ser fram emot sjukt mycket. På nått sätt löser sig allt till det bästa, jag har verkligen insett det nu. Man ska våga ta chanser här i livet.
Nu ska jag snart bege mig mot jobb nr3, vilket är barnflicka åt en tjej som är 3år. Känns som det blir en inne dag idag, inget kul väder att vara ute i idag.
Nu ska vi se hur länge bloggandet håller i sig denna gång :)
Bjuder på en bild från i somras som min bror Johan har knäppt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0