Vintern har nog kommit

Va ska jag skriva om idag då?
Det har varit några konstiga dagar, har gått från ett jobb till ett annat, långa dagar, mycket intryck och rutiner som ska in. Men det kommer bli bra :) Det händer som sagt väldigt mycket just nu.
Skulle egentligen jobba idag och imorgon också, men min handled satte stop för det. Har fått en belastningsskada i min högra handled som gör att jag inte får lyfta tungt eller överanstränga den, vilket inte alltid är så lätt. Det är först när man får så sjukt ont som man upptäcker hur mycket man verkligen använder sin handled. När det var som värst kunde jag knappt få ut tandkräm på tandborsten! Man kan inte fatta den smärtan om man inte haft den själv! Jag har inte lika ont som jag har haft, men blir fortare trött i handleden och hela armen och det är jobbigt. Speciellt när man är van att kunna lyfta så mycket tungt. Men jag vill ju inte att det ska bli en kronisk skada så därför måste jag lyssna till kroppen och låta handen vila.
Tror vintern har kommit på riktigt nu! Har snöat i flera dagar nu och det är vitt på marken, visst det är mysigt om man får vara inne och kolla ut genom fönstret. Värre när man ska ut i eländet. Idag har jag haft en inne dag, det har varit riktigt skönt!
Nej nu ska jag fixa lite saker i min lilla lägenhet, sen antingen kolla på tv eller mysa med en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0