Alla hjärtans dag!

Idag kommer bli en bra dag, det känner jag på mig. Även om jag inte har nått speciellt inbokat utan ska mest plugga hela dagen så känns det lite lättare nu. Fick nämligen tillbaka min första inlämnings uppgift som jag gjort på 3,5år och fick väldigt bra feedback på den :D så det känns riktigt bra! Med tanke på att det är ett helt nytt ämne för mig så jag är jätteglad för det!
Solen skiner ute och det ser ut att vara riktigt fint väder, så man kanske ska våga sig ut i kylan på en lite promenad. Får se hur det blir :)
Jobbet i lördags gick bra iaf, eller ja det var fulla finländare och läskiga ryssar, men det funkade :P Fick se hela Sverige-Ryssland matchen också. Men älskar mina jobb, 2 helt olika jobb men båda är helt underbara! Jag är lyckligt lottad som får göra det jag vill :)
Hoppas ni alla får en underbar Alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0