Ge mig ett leende

Sitter och läser tidningen och hittade en fin dikt som är insänd av Maja som jag tyckte var fin!
Du! Ge mig ett litet leende, bara i förbifarten.
Så jag får känna mig lite mer värd.
Ge mej ett uppmuntrande ord, bara ett endaste ett.
Så jag får mera lust att bjuda till och försöka.
Ge mej en vänlig klapp på axeln.
Så jag vet att någon bryr sig om mig
Men, du behöver inte alls, inte ett dugg,
bry dig om min önskan.
Jag bara drömmer att du skulle göra min dag.
Ja, hela mitt liv lättare.
Du vet inte alls hur det är.
Du kan inte tänka dig in i min situation.
Det är svårt, med det går, om du hjälper mig
Det kan du väl?

Kommentarer
Postat av: jennifer

Ja, det skulle man verkligen göra!

Det skulle ju vara ganska härligt att åka dit!



Jag har inte fått reda på något än, dom ska skicka röntgenbilderna till min doktor så ska hon höra av sig när hon har fått dom! Så får vi se om det blir en operation eller inte, men om jag får bestämma så blir det en operation!



Du är så duktig så min vän, liksom 2 jobb och så plugg på det, det är inte många som orkar med det! Jag kommer att få ett nytt schema någon gång i mars som jag ska gå efter tills vidare, så vi får se hur jag jobbar! :)



Ja, det måste vi verkligen göra! Jag kommer krama sönder dig när vi ses, det är en sak som är säkert iallafall! ♥

2011-02-23 @ 21:37:56
URL: http://jennifercarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0