1 år

Har jobbat extra idag hos familjen och det har gått bra. Sjukt tråkigt väder dock så vi var inne hela dagen vilket kan bli rätt jobbigt efter ett tag. Direkt efter jobbet så åkte jag till min moster för att lämna tillbaka en sak och sen för att hämta mina linser. Fick även mat där, så det tackar jag för. Dock blev det ett kort besök idag för jag var tvungen hem och PLUGGA! Känns konstigt att säga det, men nu har den första kursen börjat så man vill ju vara med från början. Så har läst lite och skrivit upp lite också, så imorgon ska jag börja läsa i boken och hoppas på att jag får in lite i hjärnan, se om den vill vakna till liv.
Idag är det även 1år sen som jag slutade på Gina Tricot i Stinsen, helt galet! Kommer ihåg dagen som igår nästan fast ibland känns det som att det är ännu längre sen som jag slutade. Saknar iaf alla som jag jobbade med där!
Nej nu måste jag sova, ska vara på jobbet kl8 imorgon, vilket betyder att jag ska upp tidigt! Men det ska nog gå bra det också...hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0