A year ago..

Nu har det varit dåligt med uppdatering igen, men veckan som varit har varit lite kaos och intensiv! Båda barnen har varit jätte sjuka så jag har haft båda hemma. Men har även fått hjälp eftersom en av dem blev hastigt sämre. Hoppas att båda blir bra snart!
I torsdags kväll satte jag mig på tåget hem till mina kära föräldrar, dels för att umgås men även få lite hjälp med vissa saker. I fredags när jag vaknade hade jag SJUKT ont i halsen, ville knappt svälja och även väldigt ont i huvudet. Nu börjar det kännas lite bättre men är fortfarande tjock i huvudet och täppt i näsan. Vilket suger!
Kan även konstatera att för 1år sedan var jag i Kirksville. Galet att det är 1år sen som jag kom dit. Första dagen var jag på min första wrestling tournament. Mycket som hänt under detta året, men det har jag ju redan sagt typ 1000gånger tidigare xD Det var en rolig tid, som gick alldeles för fort!
Imorgon åker jag hem till Stockholm igen, om jag inte hastigt blir sämre men det hoppas jag verkligen inte att jag gör! Har varken ork eller tid att vara sjuk.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hejsan, på min blogg får du film tips varje dag med dagen trailer, om du vill ha en länkning så kan du tävla genom att ge ett film tips i dagens trailer inlägget, mer info finns på min blogg. :)

Pussar och Kramar

//LadyYasmine

2011-02-10 @ 21:35:37
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Hejsan, på min blogg får du musik tips varje dag med dagen låt, om du vill ha en länkning så kan du tävla genom att ge ett musik tips i dagens låt inlägget, mer info finns på min blogg. :)

Pussar och Kramar

//LadyYasmine

2011-02-11 @ 15:52:27
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0