Första hockeymatchen

Idag har varit en bra dag! Bestämde med Elina att vi skulle träffas för att göra personalkort till jobbet, så vi träffades vid halv 2 och fixade det. Sen gick vi raka vägen till Hovet för att börja jobbdagen. Det är skönt nu för man känner igen fler och fler, även om det typ alltid är någon ny för mig varje gång jag jobbat och det kommer säkert vara så några gånger till. Idag var det Hockey som gällde, DIF - MoDo spelade.
Jag fick stå vid MoDo ingången och scana deras biljetter och fixa ordning rökrutan, jag hade även en fadder idag. Eftersom det var första gången jag jobbade på Hovet så fick vi dels en rundgång och sen fick vi stå med någon som jobbat där länge. Men det gick jättebra. Det börjar sakta men säkert börja sjunka in att man verkligen jobbar där nu och jag är så glad att jag har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0