Fullt upp

Här har det inte varit mycket aktivitet under veckan, men har haft fullt upp! Jag har jobbat hela veckan, börjat tidigt och kommit hem rätt sent. Men jag klagar inte! Det går bättre och bättre för varje dag, rutinerna börjar sätta sig och jag vet ungefär hur jag ska lägga upp dagarna. Sophia blir mer och mer van vid mig och det känns jätte bra!
I tisdags så tog hon mellan 4-5steg helt själv, innan har hon bara tagit typ 2steg, så vi har haft gå träning. Jag har en känsla av att hon kommer börja gå själv riktigt snart och då kommer det bli full fart! Hon fyllde även 1år i onsdags, då fick hon en lite present av mig, en tröja med små rosa rosor på och en body med Barbapappa på, så sjukt söta och hon kunde ha båda :) Har även börjat köra deras bil nu, lite läskigt i början men nu känns det bra. Går sjukt mycket snabbare att hämta Emelia på dagis då.
Idag är jag ledig, ska snart bege mig in mot stan för att träffa Mikaela och äta lunch på bästa Brasco. Imorgon blir det jobb igen, fast denna gång på Hovet. Spännande, blir första gången jag jobbar på Hovet men det ska nog gå bra :)
Nej nu måste jag göra mig klar att åka.
Hoppas alla får en bra fredag, det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0